Beker van Vlaanderen .

10/05 Duffel: Een spannende interclub, die wij vroeger zo noemde en zowaar wij PROMOVEREN. Spannend tot het einde. Met 1 puntje verschil geen winst maar de 2de plaats is ook goed voor stijgen (zie ook op de Val site en mijn blog). Gaan wij dat vieren op de familiedag BBQ? Even vragen aan het feest- comité…..

09/05 Vilvoorde: cad. en schol. eindigden mooi 5 de. Met dank aan iedereen die er bij was!